24/11/14

APORTACIÓN AO PROXECTO "O GRAN LIBRO VIAXEIRO"

Despois dunha semana connosco, Pepa xa ten que abandonarnos para marchar á Comunidade Asturiana, concretamente a Ribadesella. 
Así explica Pepa no seu diario, como foi o seu último día no noso colexio:


"Llegó el momento de despedirme de los niños y niñas del Colegio de Maciñeira. Me voy muy contenta porque me han tratado todos maravillosamente y me han hecho sentir como en casa. Además de visitar lugares muy bonitos y comer el rico Pan de Neda (su fiesta del pan ha sido declarada de interés turístico) , he aprendido unas cuantas palabras en gallego y he hecho muy buenos amigos.

Antes de irme, me tenían una gran sorpresa. Como aquí hace mucho frío me han regalado... ¡UNA BUFANDA! Muchísimas gracias chic@s me ha hecho mucha ilusión. Mirad que bien me queda:"


E esta é a aportación  do 3º Ciclo de Primaria ao Gran Libro Viaxiero:

- A páxina da nosa comunidade:




- A páxina do noso colexio:



(Estas dúas tiñan que estar escritas en castelán para que todos os centros polos que Pepa ía pasar, poidesen entender o que poñía)

- E o traballo que estaban facendo na clase de sexto cando Pepa chegou:


E estas as aportacións ao Caderno de Bitácora, do resto dos ciclos:

- INFANTIL


- 1º CICLO DE PRIMARIA





- 2º CICLO DE PRIMARIA




BOA VIAXE, PEPA, BOTARÉMOSTE MOITO DE MENOS!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario